2008. február 9., szombat

Új mesterképzés a BMF TMPK-n

A Budapesti Műszaki Főiskola Tanárképző és Mérnökpedagógiai Központja (BMF TMPK) 2008. szeptemberi indulással levelező kiegészítő mérnöktanár képzést indít. A kurzus célja a műszaki képzettségre építve az iskolarendszerű és iskolarendszeren kívüli szakképzésben a hallgató szakirányának megfelelő tantárgyak tanítására és önálló, alkotó tanári munkára való felkészítés. A kiegészítő mérnöktanár-képzést a 2008/2009-es tanévben gépészmérnök, had- és biztonságtechnikai mérnök, villamosmérnök, és mérnök informatikus szakképzettségekkel társítva hirdették meg. Mind a négy szakirányban kizárólag a korábban megszerzett megfelelő szakos mérnöktanár, illetve műszaki tanár oklevéllel rendelkezők jelentkezhetnek.

Forrás: OFIK

Nincsenek megjegyzések:

felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi, kerekasztal, nyílt, nyílt nap, 480 pont, rendszer, felvételi, tájékoztató, egyetem, főiskola, középiskola, érettségi, felsőoktatás, felsőoktatási, érettségi